sov hos?

Jodu MAMMA OCH PAPPA haha där trodde ni vaaa. Lurade! Var hos en jobbar kompis igår och chillade drack några öl och sådär. Skulle egentligen gått ut men det blev inte så. Vi hade trevligt hemma istället!

Idag:
Chilla lite
Cykla hem
Träffa Daniel
Jobba
sova

Där har ni det. Det är min dag det....


Min syster Jennifer pluggar körkortsteori och det känns konstigt hon är stoor den, tänk vad söt hon var när jag körde henne i en ful vagn, men hon var söt i sitt vita hår..



_________________________________________________________________________________________

Jag vill tatuera mig men vet itne om jag vågar är så jäkla feg alltså.. Den här har jag funderat på. Vill ha den på underarmen, vänstra!

Fast mina ska inte sitta så snett, utan helt rakt..
Nä nu ska jag göra iordning lite för att sedan cykla hem =)

Kommentarer
Postat av: Morsi

Ful vagn?? Det var det värsta, den var riktigt modern på den tiden:) Tatuera dig? vi kanske ska gå dit samtidigt och hålla varann i handen, haha

2010-08-22 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0