Sportshoppen

Dit åkte vi i Tanumsstrand, dit åkte vi och det var STÄNGT haha.. Sa till dom att det inte stog på internet och att dom kanske ska kolla upp detta.. -Okej det ska vi! Fick vi till svar.

Men vi åkte Sportshoppen i grebbestad istället där hittade jag en Helly Hansen jacka för 600 som skulle kostat 2000, tycket jag var bra.
Och en tröja =)
Så det tog sin lilla tid mer eller mindre hela dagen, nu är vi hemma. och imorn ska jag käka lunch med Silena sen cykla till jobbet från stan, har fått PUNKA på min jävla bil den jäven... Förbannad, undra om det är någon som gjort det medvetet det får jag svar på snart ;) Efter jobbet imorn ska jag bort till Sofia kolla in hennes nya lägenhet =) jihooo


Nä nu ska jag kika på lite tv och bara vara med Jennifer och Mamma...

Heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0