Universeum i Göteborg

Har jag, Silena, David och Jennifer varit idag. Bestämde detta igår och dit åkte vi, vääääldigt mycket folk, lång kö till kassan. Men det gick ganska fort ändå..
Vi gick in och kikade och skulle gå igenom vattenånga inte så jätte popoulärt från Davids sida =P farligt och han var rädd sa han , men det gick över ganska snabbt, vi kikade på alla fiskar och djur som fanns där. Mysigt!
Sen kom vi till en lekhörna för barn, det tyckte David vart roligast haha.
David påväg till göteborg =)
I Fredags var det fest, skull egentligen inte gå ut men det gjorde vi ändå. Helt okej! Men var hemma tidigt =)
Och Lördags var det rätt lugnt hela dagen jag Silena och David åkte ut till våran stuga och fikade lite. Senare på kvällen åkte vi och handlat tacos så det käkade vi och dom sov över hos mig tills idag.
Väldigt bra helg måste jag säga med fullt i grejer att göra..
Ikväll åker jag nog ut med Daniel till Marie en sväng kika hur det går med deras altan =) Kul!
Är ledig två dagar till och det är hur skönt som helst...
Nu ska jag fixa lite här hemma sen iväg igen.
Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0