Vilken kväll

Det var länge sen jag hade så skoj som igår, kan beror på att jag inte vart ute på hele sommaren pgr att jag jobbat.
Men igår vart det kräftskiva i alla åldrar och det var hur roligt som helst åt,prata, dansa, en man bjöd upp mig (dansa till och med bugg) gick himla bra jag och Silena ska antagligen börja i buggkurs :)..
Iallafall så vart det hur roligt som helst, jag har tagit bilder men hittar inte sladden får ringa till Morsi och höra =P
Idag blir det kalas igen, för Matte. Nu när man är ledig får man passa på =)
Min Lilla syster Jennifer har sovit här inatt hon ville inte sova själv jämt på helgerna som hon får göra när mamma och pappa sover i stugan =) Så idag har hon sovit här, eller sover fortfarande =) Jag vaknar tidigt när jag druckit :) Får se om det blir på´t igen idag
Tänkte lägga ut ett par bilder på David när han var modell för http://www.junkyard.se :
Den är bilden älskar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0