Helt frisk

helt helt friskt, det är fantastiskt träffa folk utan oroa sig för att smitta andra =).
Så idag åkte jag till överby med Jennifer Hanna och Elon för att shoppa lite.
Hittade jätte mycket. Och jag köpte mig ett par jeans som jag inte gjort på evigheter, gillar inte det. Men Jennifer har tjatat så nu gjorde jag det till slut =)
Fint!
Ska antagligen till Madde och Leo sen för att lämna deras Julklappar :)
Sen ska jag sova över hos Mamma och Pappa =), Martin ska jobba natt så jag tänkte att jag stannar över där då.
Och imorn börjar mellandags cuppen..
Nu ringde Sandra så vi ska till rean igen. hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är frisk nu tösabeten!! Gott nytt år på dig i förskott önskar Verkställande direktören i Big Bredäng 1...

2010-12-31 @ 02:13:50
Postat av: Julia

Heeej vad kul att du kommentera Daniel =) hehe

2010-12-31 @ 13:52:55
Postat av: Julia

Heeej vad kul att du kommentera Daniel =) hehe

2010-12-31 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0