Fredag 29/2

Tiden går fårt snart inne i Mars redan.. HÄRLIGT!!

Idag har jag för mesta dels legat i sängen och kikat på tv och knaprat mediciner, ska äta 2 alvedon 1 voltaren, 1 noskapin och en omeprazol + astma medicinerna. Äckligt mycket. ska äta detta 4 gånger om dagen, går inte vätskan och det onda bort när jag ä'ter så hä'r mycket skit jag då vet jag inte vart jag ska ta vägen...

Hostan är lite bättre idag iallafall och magen känns i mellan åt bra så jag hoppas det går mot ljusare tider, ska tillbaka om 6-8 veckor för en ny gynundersökning..

Men nog om det, idag som jag skrev innan har jag vart sängliggandes fick ett ryck för en stund sen och plockade iordning här hemma och diskade och lagade lite mat eller sallad kan man kalla det mer. Laxsallad: En bit lax, fetaost, rödlög, gurka, tomat och lite grädde la jag i när jag stekte laxen. Smaka toppen lite lätt mat sådär när man är orkeslös.
Tog precis några mediciner och ska ner till Johanna ikväll, hon har fyllt år.

Ha en bra fredags kväll med massa mys..

Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Morsi

Hälsa Johanna, och ta det lugnt nu så du hinner vila ordentligt innan du ska jobba på måndag;)Kram

2010-02-26 @ 17:35:15
Postat av: Marie.

Julia jag måste bara påpeka din rubrik. Det var bara 28 dagar i februari, och i fredags var det 26/2 :P hahaha toker!

2010-03-01 @ 09:47:41
URL: http://ingenviktig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0