Fredag, underbart!

Orkade inte riktigt blogga igår ;)
Hade ont i magen..

Men senare på eftermiddagen gick jag över till Silena och David en sväng och lekte..

Närmare kvällen kom Marie♥ vi satt och tjötade som vanligt :) En vän som alltid består!

Idag är det Fredag och jag älskart som alla andra gör =) Idag ska vi (jag och P) åka ut till stugan med Mamma och Pappa och greja lite P ska hjälpa pappa att ta bort snö från altan taket på stugan, jag får väl hjälpa mamma med något.. Så idag blir det bara chill ska hoppa in i duschen och göra iordning mig vart längesen känns det som, inte att ha duschat utan att ha gjort iordning mig haha! typ två dagar ;)
Får se vad man ska ha på sig =)
Så idag blir det bara chill kolla Lets dance ;) och sådär..

En del snö på stugan eller hur :



Imorn ska vi nog gå på stan en sväng sen på kvällen ska jag hänga med Emilia till Emma på lite fest. Det är födelsedagsfest för Emma säger Emilia men Emma säger att det bara är FEST haha ;)

Herregud vad namn det blev där =P

Men det är födelsedagsfest! Så dit ska jag imorn kväll, Skoj!

Bild på David när han åt banan igår såå sööt haha ;)

 Baaan ♥


Kommentarer
Postat av: Marie.

Ahh gulle dig <3

2010-02-12 @ 11:46:24
URL: http://ingenviktig.blogg.se/
Postat av: Julia

Hihi

2010-02-12 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0