Fullt ööööös...

Hujeda mig fullt ös idag. Ingen operation för pappa. Han ska få en remiss dit. Sega j*vlar kan man tycka! =)

Har vart uppe hos Emilia och snackat lite :) sen åkte vi och hämtade Alvin på Förskolan.
Och nu har jag hämtat min Färsi... Är lille trött nu känner jag! uhuuu

Ska åka ner till Babe snart om han slutar greja med sin hemsida, annars är det ingen idé känner jag!
Imorn och på fredag ska jag jobba på Fridaskolan ska bli riktigt roligt.

Inget roligt inlägg men jag är trött..

-Imorn ska jag träffa Marie♥

Kommentarer
Postat av: Marie.

Ja idag kommer jag till dig <3

Jag är så himla glad idag :D :D

2010-02-11 @ 10:02:04
URL: http://ingenviktig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0