Go kväll =)

Puuuhh är änna lite trött, har flängt hit och dit. Var hos pappa i två timmar ungefär. Köpte med mig en cola och choklad till honom det tyckte han var bra. Ska spara colan tills ikväll haha han är rolig den =)

Åkte hem sväng sen åkte jag till Silena och David en sväng satt och tjöta och myste med David.



Skulle upp en sväng till pappa igen Jennifer skulle åka med.. Men när jag precis hämtat henne ringde pappa och sa att vi inte fick komma dit, för det var en på hans avd som hade fått vinterkräksjukan det bara rann ur honom *stackarn* . Pappa och dom andra på han avd skulle bli "inlåsta" i 48 timmar. HAHA. Men pappa sa att han tänker inte stanna i det sket lukta ;) Så han fick åka hem och komma tillbaka imorgon istället =)
Kommer en bild på sjuklingen.



Iallafall så körde jag hem honom, sen mötte jag upp Sandra och vi tog oss en glass på donken.. Hon är sjuk, feber KRYA PÅ DIG♥

Är hemma nu blir lugnt resten av kvällen. Ska kolla på Familjen annorlunda och spårlöst! Jihoo!

FÖRESTEN... Madde och Andreas ska när som helst få en bebis. Hon har gått över tiden.. Kika här:



Hoppas ni haft en bra dag Kram heeej

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Stackars Kenneth!

2010-02-09 @ 16:35:25
URL: http://onelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0