God Morgon allihopa som läser ;)

Vaknade av att en förskola ringde och hörde om jag kunde jobba. Visst jag kunde men är helt slut efter att ha jobbat hela helgen och förra veckan, så jag kände för en vilo dag. Jag ska faktiskt hälsa på pappa också och lämna lite kläder och så till honom.. Köpa tidning och allt sånt där så han är lite nöjd när han får ligga och bara vänta...

När jag åker upp till pappa tänket jag ringa Emilia och kolla om hon är hemma eller om hon pluggar :) tjöta lite innan jag går till pappa!


Jag vet att jag har skrivit det tidigare i något inlägg. Men jag VILL verkligen HA/KÖPA en Longboard

http://www.urbanbluelongboards.com/urban-blue-longboards.php?longboard=ub101

Den vill jag ha..... =P Åka på i sommar med flöbo!
Fräck ju ? =)

Nä nu ska jag äta lite frukost sen duscha. Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Marie.

Godmorgon Godmorgon!!

Vad roligt att du börjat blogga igen, nu har jag ännu en blogg att läsa på jobbet ;)

Ses någon dag? Kramelikram <3

2010-02-08 @ 09:10:07
Postat av: Julia

Ja visst är det hehe..

Ja klart jag har inget jobb denna veckan än så länge men vi hörs av i veckan är nu då =)

2010-02-08 @ 09:18:09
Postat av: Bea

Kul att du börjat blogga igen :-)

2010-02-08 @ 10:57:03
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bönan

Jo vi får väl helt enkelt se nu till våren =) i ska nog kunna finna något skoj till dig sötnos

2010-02-08 @ 17:40:22
Postat av: Julia

Jaa babe det får vi göra <3

2010-02-08 @ 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0