Hejsan hoppsan!!!!

Silena här, får hoppa in för julia är upptagen med att passa min son. ska bertätta lite kort vad julia har gjort idag, vakna upp hos sin P sen fick hon köra sin pappa till näl för han skulle ta lite prover sen ringde hon på hemma hos mig lr rättare sakt oss. vi chilla lite sen tog julia med sig David hem för jag hade lite oklarade saker att reda upp.

Sen drog jag och alex te donken lite romantisk middag så här på måndag kväll hahahah ;)
Och nu sitter jag hemma hos Julia för att jag och David ska nämligen sova här, på en måndag verkligen lite måndags mys men de måste man ju ha ibland!! Brukar ni sova över hos era kompisar ibland? Inte ? synd för er hahahaha;)

Vänner ska man vara rädda om det finns ju "vänner" och sen finns det VÄNNER det är dom man ska ta vara på för man vet aldrig när ens liv slutar och då kan det vara försent att berätta för dom hur mycket man älskar och tycker om dom. Jag älskar julia väldigt mycket thats it!

Jajaj nu ska vi kolla spårlöst och sen massage se om julia klara hålla sig vaken till tio heheh ;)

Jalla bye The one and only *Silena;)


Kommentarer
Postat av: Morsi

Om du var vaken efter kl.22 så var det kors i taket...:)

2010-02-23 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0