Jihooo

Blev bara väldigt irriterad förut tycker att jag ställer upp som en tok och får ingenting tillbaka. Tycker att personalen ska stå emot mer också eftersom att dom också tycker det är fel. Men icke sa nicke!!
Nog om det...

Idag blev det ändrade planer skulle träffat Marie F och P skulle komma hit ikväll. Blev ingenting utav det....
Utan Marie M Ringde och hörde om jag kunde följa med till mekonomen för att höra sig för lite om vad priset skulle gå på för att köpa tändespole eller något till hennes bil haha. Kan ingenting om bilar, men sagt och gjort han sa att han rekomenderade att hon skulle lämna in bilen till en verkstad så det ska hon göra imorn =)!

Efter det åkte vi hem till henne och satt och tjötade hennes Andreas (tarzan för mig) ;) var också hemma han var förkyld stackarn. Krya på dig!

Kom hem för någon timma sen hoppade in i duschen och hade lite home spa är hemma så att säga. Choklad luktade det, är helt galen i choklad som de flesta vet så det passa mig perfekt! =)

Nä om man ska ta och kolla lite OS sen House..

Imorn blir det Fridaskolan, härligt! Nya människor barn som vuxna det gillar jag :)

Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0