Lördag. Härligt..

Frukosttaaaajm blev tekakor med varm oboy, bleeev hur hungrig som helst när mamma och pappa åt så jag kunde inte vänta in P. Man vet aldrig när han vaknar.

Så himla skönt med Lördag känner jag, har jobbat några helger och behövt ställa klockan. Så idag var det riktigt gott att inte behöva göra det, iförsig så vaknade jag tidigt ändå runt halv 9 men det gör inte så mycket för jag har ingen tid att passa *UNDERBART* Är ute i stugan nu, P sover fortfarande, pappa ska ut och skotta av lite snö från taket, mamma diskar, jag skriver blogg.. Låter bra? haha nja får nog fixa mig och gå ut till pappa och hjälpa honom =P

Blir lite käk här ute innan vi åker hem ska bli Gott, mammas/pappas mat är alltid bäst ♥

Idag är det ingen vanlig dag för det är EMMAS födelsedag HURRA HURRA HURRAAAAA, ikväll blir det lite fest ska bli riktigt roligt faktiskt =)

Ha en skön dag, blir nog riktigt kall ser det ut som =)

Kommentarer
Postat av: Morsi

Klart att våran mat är bäst....haha

2010-02-13 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0