Mormor och Morfar !

Jennifer skicka sms i morses här, hon fråga om vi skulle åka till mormor och morfar en sväng. För hon hade hål timma från halv 10 -12.30 värsta långt och onödigt. Men i vilket fall så åkte vi dit. Och där var min kusin Lina och hennes familj, himla roligt! Fikade lite och så..

Kom precis hem igen kollar på tv4 fakta huujeda mig vad jobbigt det ser ut att föda, riskförlossningar så ja det till hör ju inte vanligheterna direkt, men otäckt är det! uhuu...

Nu ska jag fixa och dona lite. Packa ner lite mer grejer till pappi

hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: Marie.

Det är inte bra att titta på sånt, man blir bara livrädd då :P Inge bra alls!

Ja jag ringer någon dag här frampå. Så ska jag berätta om min härliga vurpa inne i sovrummet. Jag är sååå smidig ;)

2010-02-08 @ 13:47:06
URL: http://ingenviktig.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha vad har du nu gjort ;) hahahaha

Ja ring. puss

2010-02-08 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0