Ni vet väl om att ni är värdefulla..

Alla mina vänner som jag känner bra och mindre bra. Är riktigt glad över att jag har er i min närhet ingen nämnd ingen glömd <3 Älskar er!

Iallafall jag gjorde min första dag på Fridaskolan idag, riktigt roligt. Var väldigt nervös innan faktiskt visste inte riktigt hur dom jobbade osv. Men allt verkar vara kanon, bra personal mysiga barn bra verksamhet helt enkelt.. Så jag är nöjd, jobbar där denna veckan, fast nästa vecka är jag på fritids. =) Men det ska bli lika roligt det.

När jag slutade åkte jag ner till Sjuntorp för att hämta P vi åkte hem till mig och bara va här hemma, ska snar gå bort till Mamma och Pappa...
Pappa ska laga mat, aahh har längtat efter det riktigt gott är det =)

Hörs senare

Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0