Nu är dagen nästan slut och...

Jag är riktigt j*vla trött...
Har kört pappa fram och tillbaka till Näl. Dom har äntligen hittat vad felet är, 12 stycken gallstenar inte konstigt att han har haft ont. Så det blir operation imorn antagligen. Stackars pappi!

När jag körde upp honom andra gången, skulle jag vänta där på honom. Tänkte att jag skulle äta lite så jag satt där och åt och då kom Yohanna en tjej som var med oss i bulgarien för några år sedan. Kul att tjöta lite!

Sen ringde jag Emilia för att höra om hon var hemma så jag kunde åka dit och tjöta lite medans jag väntade på pappa. Men då var hon hemma hos Emma, så jag fick komma dit.
Satt och pratade lite om allt och ingenting.. Bla. A-kassa, och hur olika chefer får behandla sin personal! ;)



Resten av kvällen blir lugn kanske en promenad, mår illa och känner mig konstigt idag. Men det går nog över!

Ha en kanon kväll allihopa hela 32 st än så länge.
Inte illa pinkat för att ha bloggat 3 dagar TYP =


Kommentarer
Postat av: Marie

Tjusig sida du har nu bulle :)

Ringer dig när jag slutat idag!

2010-02-10 @ 09:12:57
URL: http://ingenviktig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0