Orkeslös

Har inte orkat blogga har hosta, halsont, hes, och fått tillbaka vätskan bakom livmoderna. Mindre roligt vart på näl åter igen idag, KLIPPKORT? Svar:JA känns det som. Men iallafall dom ville lägga in mig men det ville inte jag, fråga vad som skulle göra med mig om jag blev inlagd och det var att jag skulle få smärtstillande, och den smärtstillande jag skulle få kunde man ta hemma så jag valde att åka så fick jag ringa om det blev värre.
Annars ska jag tillbaka om ca 6 veckor och kolla om vätskan är kvar som göt ONT...

Så idag har det bara varit lugnt och imorn får jag nog vara hemma igen är hel trött..

Sitter och käkar blåbär, och ska kolla på GLEE...

Ha en fortsatt bra dag ni andra =)

Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vännen!! :(



Krya på dig! :) kramkram

2010-02-25 @ 20:31:49
URL: http://malinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0