Rockabilly

Haha jodå så att, idag har jag jobba på Fridaskolan igen till 17 . Samma tid imorn 9-17 kul..
Efter jag slutade jobba hämtade jag upp P hemma hos mig, så åkte vi bort till ohlssons klipp, Katrin skulle klippa P och öva på en frisyr inför hennes *gicel*l prov, (vet inte riktigt om det stavas så) och denna frisyren ska vara en rockabilly frisyr *fniss* med sex vågar i hans hår, håret var lite kort så hon skulle testa på en annan kille också =)
Men han blev lite klippt iallafall :)
Efter det åkte vi till farmor och farfar och fikade lite och kikade OS och nu har vi kommit hem, duschat och ska kolla på tv.. Mys resten av kvällen...

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Morsi

Du är allt go du, slå upp i en ordbok eller på nätet hur det stavas. Haha Kramiz

2010-02-18 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0