Snacka om att det var längesen jag skrev.. puhhhuh

YEAH! 1.5 månad utan att ha ont i magen! Grymt!

1.5 månad utan att ha ont i magen. Grymt!


Jag har egentligen ingenting att skriva just idag. Tänker inte skriva vad jag gjort och vad som hänt under den senaste tiden, är alldeles för mycket.
Så vi får börja på en ny kula, från och med igår kanske ;)

Igår var det lugnt hemma med Peter, åt klyft potatis, snitzel och bea sås och kollade på Let´s Dance. La oss faktiskt efter det. Haha så såg våran Fredag ut, men jag skulle upp och jobba klockan 7, Så jag var änna tvungen att lägga mig tidigt. Vi har varit ute i stallet hos Malin idag med Kaggetorp, Och det var trevligt borsta lite ge hästarna mat osv =)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir nog att vi lägger oss hyffsat  tidigt idag med faktiskt.. Ska jobba värsta långa passet imorn, Men det gör inte så mycket för jag diggart!
Ska börja 3 timmar tidigare än vad som var tänkt. =)
Så imorn händer det inte så mycket mer än jobb. Får passa på nu medans jag får så att säga!

Melodifestivalen nu och lite gott där till..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0