SNÖÖÖÖÖ ? =P

Kan man lugnt säga....
Jobbade igår och åkte ner till Johanna en sväng och tjötade, alltid lika trevligt.
Sen var det dags hem till Silenas föräldrar och käka mat, riktigt gott var det !

Idag skulle jag upp och jobba, började  med att jag fick går upp värsta tidigt tänkte att jag skulle skotta fram bilen, när jag kom ner så var den helt insnöad= ingen idé hade ju ingen skyffel... Började gå i skit vädret ringde pappa men dom kom inte ut dom heller ringde jobbet och sa att jag blev sen, och dom kom med den kecka idén att jag kunde ta bussen. Jepp hoppade på bussen och den körde bara till sandhem alltså inte hela vägen till kaggetorp. puuuhh hoppade av gick sista biten i snön upp till knäna.. Inte roligt kan jag lova men kom iallafall fram!

Slutade 18 skulle GÅ hem men då kom mina snälla arbets kamrater på att jag kunde låna en bil där JIHOOO.. Men fick skotta fram den med, sen var det bara att köra hem. Ska hoppa in i duschen och bara vara, blir upp tidigt imorn med och förmodligen får jag skotta fram bilarna då med.. såå roligt =P KALLT...

Ha en bra kväll allihopa.. Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0