Tisdag !

Igår var det lite krångel med att blogga, så jag sket i det =)

I Måndags var det lugnt på förmiddagen och jobbade sedan kvällen på Kaggetorp..

Upp idag och jobba tre timmar heldre det än ingenting alls. Nu ska jag vila lite tänkte jag har haft en del magont IGEN men det ger med sig det vet jag!
Väntar på att Marie F ska höra av sig vi ska hitta på något men vet inte riktigt vad och ikväll kommer P om det blir som planerat.. Rätt lugnt denna dagen. SKÖNT!

Onsdag Torsdag och Fredag ska jag jobba På Fridaförskola, blir första gången imorn och jag ser fram emot det jätte mycket.

Hörs ikväll =P

Kommentarer
Postat av: Morsi

Jobba lugnt!!!HAha Du vet ju att magen blir bättre även om det är jobbigt när det håller på. Du har höjt din smärtgräns enormt.Kramiz

2010-02-16 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0