20.15 cirkus

Och jag väntar in nattens arbete. Just nu känner jag mig väldigt laddad för natten för jag har sovit 1.5 timma. Riktigt gött men svetten lacka ungefär så det var bara en kall duscha som gällde (lägenheten är vääääldigt varm) Men det gör ingenting jag är lite frusen av mig sådär på kvällsqvisten :)
Går av 07.00 imorn sover väl till 12 hade jag tänkt annars somnar jag inte på kvällen sen och jag ska jobba tidig morgon på Fredag..
Morgon dagens planer: Sova till ca 12. Möta upp Laki och John vi ska handla inför helgen, alla vikarier osv ska ses hemma hos mig på Fredag kväll, ska bli kalas roligt. Silvertärnan kommer F8 kommer och K-torp himla roligt ska det bli och samla sommarvikarierna.
Men blir rätt lugnt för mig eftersom att jag jobba 7-15 på Lördagen.
Fredag är det jobb sen ta en sväng ner på fallens och kika, sen är det bara hem och fixa sig så kommer folket.
Lördag jobb sen är det lite fest på kvällen, vi ska kolla när Marcus spelar. Har inte hört eller sett honom sjunga så det ska bli roligt...
Jag känner på mig att denna helgen kommer bli bra trots att jag jobbar men jag har bra tider så jag ska inte klaga.
Nu ska jag fixa det sista innan jag ska TA BILEN bort till jobbet, bara för att jag vill komma hem fort imorn bitti ;)
Ni får ha en toppen helg.
Saknar dig.. Alltid du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0