David

Är min ögonsten, Tog ett jätte fint kort på oss idag:
Det är kärlek de ;) KOMMENTERA gärna är en del som läser ju ;)
Har ju som sagt jobbat natten som var, gick förvånads värt bra sov till 12 idag hade ställt klockan för jag hade tvätt tid och skulle möta upp Laki och John från F8 (Fågelbärstigen) Jobbet! vi skulle till systemet.
Jag och Laki tog även en sväng på Överby och hon hittade en jätte fin tunika =)
Börjar 6.30 imorn morgon, så det blir till att lägga sig tidigt idag känner jag.
Snart kommer Katrin, Björn och kanske Daniel för att kolla in min nya lya sen så är det sängdax =) trööööttt...
Längtar tills på Lördag, ska bli underbart.
Massa kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0