Fallensdagar helgen

Var helt okej. Fredagen var vi hemma hos mig. Jobbarkompisar. Riktigt skoj det ska ni får se i bilder.

Och på Lördagen, jobbade jag sen var det påt igen, hämta upp Mickic och vi åkte bort till Katrin en lite stund, för sen skulle vi möta upp Silena för att gå och kolla på Marcus när han spela och sjöng, Riktigt duktig är han ! =)
Igår vet jag inte riktigt vad jag gjorde, träffade Emilia och Sandra på kvällen vi åkte ut till Marie F och fikade, mysigt!

Nu blir det en del jobb igen, ledig torsdag denna veckan. OCh på Fredag ska lillfisen David vara med mig när jag slutat, Mysigt!

Här kommer bilderna:



Här var en del av bilderna som Linda hade på sin kamera. Lycka kväll och jag är peppad för nästa gång redan ;)

Ska åka från stugan nu til jobbet..
Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0