Farmor <3

Är min ögonsten, min förebild. Det har hon alltid varit. Det sista har hon varit väldigt dålig efter operationen. Pratar med henne varje dag och idag lät hon hyffsat pigg. Äntligen! Så jag ger all min kraft och energi till henne och tänker inte på mig själv och gräver ner mig. Utan tänker och hjälper farmor istället.
Självklart finns tankarna hos en annan person också, men som sagt kan jag inte göra mycket mer nu även fast jag vill...

Idag har jag jobbat ingen semester här inte, är ledig 4 dagar vecka 30 lite mini semester ;)

Är ute istugan idag igen jag och Jennifer åkte hit en sväng ska käka lite  vanlig ordning..

Ska sen hämta upp Emilia och ta ett dopp i Smörsjön =) Underbart!!


Är lille sugen på en resa får fundera på detta, någon i november skulle jag vilja åka men vi får se =)
Nu ska jag duka..

Ha det fint kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0