Heeej solen

Grymt varma dagar har det varit det sist. (Jag klagar inte jag bara påpekar att det varit varmt) ;)
Kvaft. Så idag satt det fint med lite regn och igår blixtra de lite lätt =P....
Idag blir allting färdigt i lägenheten, kommer lägga in kort när det är färdig tror jag =P Jätte fint är det.
Igår var jag Silena och Sofia och badade i Smörsjön riktigt gött var det.
4 år sen jag badade där sist.. Lilla Sjuntorp! ♥
Är ledig idag med och imorn kan man säga går på natten Onsdag-Torsdag. Hoppas innerligt att detta ska gå vägen, vara vaken en hel natt. Ska nog gå bra så länge det är en natt hade det vart fler i raken , då hade det varit köööört =)
Snart kommer Mickis hit och ska klippa mig, det ni. Jag har några förslag till frisyrer här får se vad hon säger om det..
Bild på det kommer nog också senare...
Ha det toppen så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0