tröligt väder

skit tråkigt väder idag ju, hade satt klockan på 7 idag har tvätt tid, 4 maskiner idag men det var handdukar och sängkläder osv :) annars är det inte så värst mycket kanske =)..
Igår var jag uppe hos Emilia en sväng, sen kom Marie ner och vi satt på balkongen och tjötade en stund.
Sen gick jag och la mig var jäääääääääääääääätte trött.
Idag börjar jag klockan 15 sen jobbar jag imorn OCH SEN är jag LEDIG i 4 dagar.. Har redan bokat in lite grejer och det gillar jag. Bra grejer!
NU ska jag hoppa in i duschen för att kila till banken sen haaaj
Tråkigt inlägg jag vet ;)
Jag och älskade Linda från F8

Kommentarer
Postat av: Lindish

den är fin den bilden.

me like!

2010-07-31 @ 13:14:30
URL: http://lindafransson.blogg.se/
Postat av: Julia

Visst är den. Vackra vi vettu =) hehe

2010-08-12 @ 14:22:06
Postat av: Julia

Visst är den. Vackra vi vettu =) hehe

2010-08-12 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0