Dålig uppdatering ja

Det är kasst jag vet men det blir så nu när sommaren börjar. Börjat mitt sommar schema nu
och sen har jag haft för jäkla ont i magen i några dagar, men nu är det helt bra som det känns idag.

Idag är det Onsdag och imorn flyttar jag mina grejer bort till Tvåan. Längtar som en tok tills renoveringen är klar. Nästa vecka cirkus. NICE!

Annars händer det väl inte så mycket, jobb umgås osv =P

Nu ett tag kommer det vara dålig uppdatering men det är för att jag itne sitter lika mycket vid datorn när det är fint väder och att jag inte riktigt orkar alltid :)

Ha en bra dag. Kram Julia

Kommentarer
Postat av: lucke

trevlig blogg :P

2010-06-30 @ 10:48:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0