Dålig uppdatering..

Jag vet.. =P

Men jag har jobbat i helgen sen har det vart fest. Livet är verkligen en fest...
T en jobbar kompis fixade min blogg men det har försvunnit skulle vara bilder ju :(

Har ialla fall jobbat och vart på fest denna helgen. och denna veckan är jag ledig ska bara på en utbildning tror jag man kan kalla det och lära mig lite grejer =)

Idag har det vart rätt lugnt hämtat Jennifer i sttugan hon och hennes kompisar har sovit där inatt =)
sen har jag vart med Sandra och vi har kollat på fotboll, sen åkte vi till Marie F och fikade, gott!

Nu ska det sööövas för jag ska hämta farmor imorn och köra henne =)

Godnatt förjäkla tråkigt inlägg men a ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0