Denna Magen.

Är jag så himla trött på nu, men får väl skylla mig lite själv. Förra Onsdagen började jag med naturdiet förra gången jag gjorde det klarade min mage av tre veckor sen fick jag gallbesvär och dåliga värden på prover. Men fasen det var länge sen nu, så jag tänkte jag skulle prova igen Men sen igår har jag haft jäkligt ont i magen och fått kramper i mellan åt. Idag har det vart värst, körde mamma till jobbet sen kom jag hem och la mig igen, och sov i två timmar, Jennifer kom upp och gav mig frukost här på soffan, Schysst! Det tackar vi för. Så nu sitter jag upp och tänkte ta mig en dusch, ska ju på midsommarfirande med David idag sen kalas För Morfar.
Och ikväll blir det fotboll med Sandra <3
Kanske ta en tripp ditt gina också rea lixom =P
Annars är livet underbart och allt flyter på. Blir förhoppningsvis en väldigt bra Midsommar efter jobbet då vill säga ;)
Och jag håller tummarna på att magen min ska bli bättre. Är ju mer känslig än andra eftersom att jag har IBS :( Surt läge..
Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en toppen dag. Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0