GRATTIS ALLA STUDENTER.

Det ville jag säga först, så idag ska vi kika på studenter och dela deras glädje med dom =) Vart några år sen vi tog studenten helt sjukt vad tiden går fort....


Denna fick jag av Kerstin då =)

Ska möta upp Silena runt 16 så ska vi köra ut Morsi till stugan käka lite och så, sen ska vi antagligen åka ut till Björn med Daniel Katrin och co. Niiiiiiiice om det blir så, men det tror jag allt =)

Annars händer det inte så mycket i helgen, jobb sen lite fotboll såklart ;)


Här kommer några bilder =)


Hur söta som helst, David "passade" bebisen ;) hehe söta!

Ha en kanon helg, hinner inte blogga under helgen pgr jobb och sådär. Men som sagt ha det toppen!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Marie.

Min sötaste kille i fina outfiten, undra vart han fått det ifrån? ;)

2010-06-04 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0