Helgen är nu över :)

I Torsdags målade vi som attans i Silenas nya fina lägenhet, snart bor vi i samma område ska bli niiice så att säga :)

Och i Fredags var jag och Äni (Anna) min gamle vän och kikade på studenterna, fan vad man glad man blir av att se dom. LYCKA till tusen!
På eftermiddagen / kvällen åkte vi ut till stugan och grillade mm så gott. Senare på kvällen gick jag och Katrin bort till Björn och Daniel och co som vanligt=P och drack öl i parken sen gick vi in till Björn, go dag kan man säga ;)

Lördag Söndag var det Jobb som gällde, men på Lördag när jag slutat åkte jag upp till Tony/David (bor under eller brevid varandra) hehe. Satt och tjöta med dom en stund sen körde jag ner dom till strandgatan och jag åkte hem och sov, 7-17 pass idag men det gick fin fint :)



Fotbolls väder idag......

Nu är jag trött ska sova om en stund (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0