Hur underbart som helst med sol..

Vaknade av att solen kikade in genom fönstret och YES vad pigg man blir med en gång då. Upp och hoppa och ta en go drink som smakar samma hela tiden, men jag gillart ;)
Jag vet inte riktigt vad det är, men jag är så jäkla glad, jag brukar alltid vara glad inte många gånger jag deppar osv. Men igår och idag känner jag lixom lycka och är bara glad att jag har det så bra.
Flyttar snart och det kommer bli jätte fint och jätte bra =)
Börjar mitt Schema nu i helgen, jobbar alltså midsommar. Men det stör mig inte så värst mycket faktiskt, slutar 12 på midsommar afton och börjar 6.30 på midsommardagen. Så vi får se vad jag ska göra på kvällen där. Antingen Marie och Patrik mfl. Eller Johanna Mfl eller Maria mfl om dom är kvar i stan.
Så det finns allt alternativ ;) Kommer bli lugnt oavsett hihi..
Idag är det Måndag och jag ska fika med Jessica, vi jobbade ihop på röda villan då och då och det bara sa klick änna =P
Bra tjej det där.
Sen i eftermiddag/kväll ska det slängas lite grejer som inte ska med till min nya lägenhet. Gött att få det gjort =)
Kanske blir fotboll ikväll också får se på detta vad som hinns med . =)
Ni får iallafall ha en toppen dag. Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0