Lek och Buslandet :)

Dit ska jag ta med mig David, Madelen och Leo imorn :) Ska bli jätte roligt och se hur det ser ut och om David tycker om det ;)

Idag blev det torp igen för Jennifer skulle köpa avslutningskläder och det hitta hon, en jätte fin klänning =)

Jag och Jennifer åkte senare till mormor och morfar och fikade lite, min kusin Lina och hennes familj cykla förbi deras balkong och guud vad stor hon var tyckte jag, hon var 2 eller 3 veckor före mig. Får låna hennes bebis ibland och snoozaa lite :)

Och nu på kvällen har jag vart uppe hos Emilia och Christian, vi har grillat och shitt vad gött det var JAG grillade haha.. Som tur var vart Crille snart hemma blev änna lite nervös där ett tag började små brinna och sådär. Men det blev gott ändå=P

Nu är det snart dax att sova, Lillfisen kommer 6.30 imorn jihooo saknat honom!

Godnatt puss

Kommentarer
Postat av: carolina

Men julle bullen inte är väl jag stor är ju såååå liten och näpen...kallas ju inte tjockrompa ha ha ha bara fläskfia och det klart att du får låna lill bebben....lovar att det e gott med avlastning i bland från dom små liven bara att hörA AV sig kramar i massor:)

2010-06-02 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0