Målade

Klart i Silenas lägenhet igår jag och Jennifer var där hela dagen och grejade lite lätt och målade de sista =) Riktigt roligt att måla ju hehe..
Nu är det bara 3 veckor kvar tills jag flyttar till en kanon lägenhet med inglasad balkong och sådär. Kommer blir hur bra som helst känner jag och jag längtar verkligen, + att den antagligen kommer bli renoverad av akelius, vilket är hur bra som helst så vi slipper göra det. NIce med andra ord!

Nu har jag varit ledig i två dagar jobbar imorn, men jag gillart som sagt..

Regn och rusk är mysigt ändå vara inne och mysa som man aldrig är då det är fint väder då är man ute fär det mesta man kan själklart mysa te också men n i förstår vad jag menar =P

Nu ska jag snart duscha och göra iordning mig sen får vi se vad dagen har att erbjuda;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0