Min nya äälskade lägenhet.

Kommer bli hur fin som helst, ringde akelius idag (som jag skulle) och ville höra besiktnings protokollet, och hon började med det ska målas och tapetseras i hall, vardagsrum, sovrum, kök och byta luckor och lägga väv. Jag tyckte det lät bra alla rum med andra ord förutom badrummet iförsig men det såg helt okej ut har jag för mig =)
så jag är himla lycklig idag känner jag, är det för det mesta men idag är jag det lite extra =)

Så imorn ska jag bort till dom och kolla tapeter, Emilia ska följa med =)
åå vad jag längtar nu hihi...

_____________________________________________________________________________________


Idag har jag och Emilia börjat packa ner min lilla lägenhet på 37 kvadrat, 8 lådor blev det. Nu är det kläder och dom "stora" sakerna kvar så som soffa, tv, tvbänk osv :)

Sen åkte vi och köpte färg och färga varandras hår, jag måste erkänna att jag är jävligt grym på det jämfört med Emilia hahaha fick färg här och där en prick på kinden, hahah å herregud men färgen blev bra iallafall =)

Imorn ska det jobbas delad tur kan man söga först på Kaggetorp och sen på Fågelbärstigen på eftermiddagen :)
Där emellan ska det ätas lunch med Emilia och Jennifer och välja tapeter :)

Ha en bra dag imorn mina vänner..

PussOKram Juliaaaaa


Kommentarer
Postat av: Morsi

Yippie! välj nu fina tapeter,hehe. Tycker änna glassen liknar dig:):)Kramiz

2010-06-10 @ 07:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0