Shopping runda

På förmiddagen vart det lille lugnt, låg bara här i soffan och gjorde ingenting. Riktigt gött faktiskt gick sedan upp och fixade mig vid ett eller något och drog till oden med Mamma och Jennifer köpte mig: ett linne/tunika fast mitt är rosa med mörkrosa linjer =)




Och denna klänning tänkte ha denna på midsommar, jobba midsommarafton men slutar 12 :) Men lite fin får man ju göra sig ändå =P

Och lite annat smått och gott typ som underkläder och strumpor..

Efter detta åkte jag upp till Emilia en stund, tjötade!
Jennifer ringde när jag var där uppe skulle köra ner henne till Elon alltså UPPHÄRAD!! ;) men det gick bra tog en sväng förbi Iris min gamle granne i sjuntorp som jag alltid gick till bara sådär, hon bodde vid lekplatsen.
Jag hjälpte henne med att hänga upp gardiner i vardagsrummet och tvättade fönstrena, hon är faktiskt 90 år så det är inte konstigt att hon tycker det är jobbigt men bytas det ska det hehe. Lilla söta gumman!

Imorn ska jag till stadshuset för att lära mig lite om Manakura. Ska blir jätte intressant Silena säger att hon kan lära mig det på 10 minuter så vi får hoppas att det är enkelt ;)

Sedan är det grill på kvällen med forsen personalen ute i våran stugan. Mysigt!!

Ha en bra kvälll kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh Dullisen!



Jag kommer ihåg Iris! Jag blev alltid så glad av henne, gamla tantan! Va gullig du är som hjälper henne!

2010-06-18 @ 11:49:33
Postat av: Linus

Den vita var fin! :)

2010-06-18 @ 12:40:32
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa lilleee dullliisen, den gamle tanten är hela 90 år =) Hon var överlycklig när jag hj'lpte henne. Hade räddat hennes dag och dy vet haha =)

2010-06-18 @ 16:26:10
Postat av: Anonym

Tack Linus =)

2010-06-18 @ 16:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0