gästis

här kommer ett litet gästisinlägg. Nu har vi precis ätit tacos jag och min favvo julia. David sover trodde jag men han ropa precis mamma:) Han somnar nog snart:) Annars har jag/vi jobbat idag träffades hemma hos mig för lite tacokväll. Det är lite roligt för jag och julia hade bestämmt att vi skulle ha kolla på melodifestivalen ihop imorgon. Men då två kött som vi är jobbar vi både kväll hahah:) Så vi får ta det nästa år istället :P

vill även berätta att jag har världens världens finaste son. Han är mitt allt och älskar han mest över allt annat. Finns ingen finare än han. Han var så söt förrut innan jag kom hem så hade julia hunnit hem före mig så såg hon att jag kom och lyfte upp david i fönstret så han såg mig. och vilket leende jag fick när han såg mig. Mammas allt<3
Ha en bra kväll
///Silena sötnöt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0