Helt okej,

Färg blev det. Fräscht!

Idag vaknade jag klockan 7 och ringde Morsi (mamma) och tjötade lite, Jennifer min lilla syster har APU nu och hade blivit jätte förkyld så jag sa att kag kunde köra henne. Så jag hoppa upp och gjorde iordning mig och stack och hämta henne.

Efter det åkte jag ner till Sjuntorp en snabbis ner till FSK forsen hälsade på lite och träffade goa folk.. =)

Nu är jag hemma igen och har städat och lagat mat, krafterna kanske är tillbaka *hoppas innerligt*.. Kaggetorp ringde förut så jag ska faktiskt jobba där ikväll, första gången sen jag blev sjuk ca 2 veckor.. Gött!

Imorn på morronen ska jag gå bort och klippa mig och färga håret på kungsgatan 57, ska bli härligt att bli av med kalufssen jag har nu ;)

Ni får ha en fortsatt bra dag så skriver jag ikväll eller imorn när jag kommit hem från klippningen!
Resultat kommer under Lördagen ;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0