Kräftröra med Vitlök

Idag har jag jobbat som jag skrev igår att jag skulle göra. Samma ställe imorn, Forsen! Sen blir det fridaskolan Torsdag, Fredag och hela nästa vecka! Underbart att jobba!!

När jag kom hem ca halv 5 kom Marie M bort till mig och vi satt och pratade om allt och ingenting..
Fick för mig att jag skulle panta lite burkar och åka till återvinningen, så vi åkte bort till återvinningen som ligger vid polishuset sen vidare till Konsum för att panta..

Efter det åkte vi bort till mamma och pappa hämtade lite tvätt och annat bröte jag hade där..
föresten på konsum köpte jag kräftröra med vitlök som vi åt på varsin baguette. Riktigt gott var det.
När vi varit hos mamma och pappa en stund åkte vi hem till mig här nu. HAHA....

Vi tog hissen upp för att vi var lite lata, så läser Marie i hissen att det är dax för denna hissen att snart besiktas, för det har hon hört på ett tv program ;) vi var framme på fjärde våningen och jag går ur hissen men Marie står kvar och dörrarna stängs Mohahahha.. Låter inte roligt men hon står inne i hissen och gör några ljud ifrån sig och tillslut trycker hon på *öppna dörrar knappen* Så jäkla rolig syn ;)
Väl inne tog jag mig en dusch och Marie sitter och läser lite, och nu är det dags att titta på Dating in the dark =)

Jag och Marie har precis bestämt oss för en sak som ska ske fram till sommaren och framåt förhoppningsvis.. Ni kommer får veta vad första gången vi gjort det!

Ha go kväll kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Marie

Hahha jag blev ju livrädd när dörrarna stängdes, jag trodde inte jag skulle komma ut ;)

Men det gick ju bra som tur var!!

2010-03-10 @ 07:29:04
URL: http://ingenviktig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0