Ljusare tider

Har vart så trött/deppig/sjuk ett bra tag nu (en vecka) Men det räcker för mig, därför har jag inte bloggat har inte velat skriva negativa saker varje dag, har bara varit orkeslös och sjuk typ..

Men nu får det gå mot ljusare tider:
På Torsdag blir det till att solduscha om det nu finns tid.
Lördag klippa mig och färga håret.
Och även gå ut med Johanna och Marie på Lördag...

Så jag har någonting att se fram emot denna vecka =)
Inte tråka och vila hela tiden, vilket jag egentligen ska men..

Idag har jag träffat Madde och deras lilla Leo, gud så söt han är. Snacka om att man är bebis sugen, men det har jag varit i några år typ ;)!

Sitter och tittar på dating in the dark hahahaha spännande värre, undra hur dom reagerar nu efter pausen när dom får se dom i ljuset =P Roligt!!!!

Nä nu ska jag ta mig en smörgås och kika vidare...

FÖRESTEN Grattis till Marie och Jörgen, känner inte Jörgen så men =)
Grattis till bebisen.
Tummarna är hållna =)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha kollade du också på det? Jag slog faktiskt på det, jag tckte synd om dom när de bara dissade varandra sen. Stackarna!

2010-03-03 @ 09:15:12
URL: http://onelinnea.blogg.se/
Postat av: JOnna <33

hehe det kollar jag också på hehehe roligt <33 ;D

2010-03-10 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0