Lyckad kväll

Blev en riktigt bra kväll igår trevliga människor vi drack och käkade pop corn =) och dansade. Riktigt nice. Sedan gick vi till butlers och dansade och tjötade med folk...

Här kommer bild på mig och Marie från igår.. Ni kommer att se lite av frisyren också =) lägger till två bilder till...

Riktigt dålig bild har ju tappat min mobil i toaletten så jag lånar Jennifers gamla







GALEN bild =)

Idag blir till att träffa lite vänner och bara vara och fundera...

Föresten det är slut mellan mig och Peter, inget jag vill eller tycker är värt att prata om. Hoppas ni respekterar det!
Nu är det som det är, men vad som helst tar man inte...

Kommentarer
Postat av: R.

http://www.youtube.com/watch?v=IJk6ybFpj6g

2010-03-07 @ 15:28:30
Postat av: Julia

Säger mig inte speciellt mycket vem det är?!

2010-03-07 @ 16:18:18
Postat av: Anonym

nej men låten är bra när man nyss blivit singel, var mer så jag menade. hans förlust!

2010-03-07 @ 16:29:07
Postat av: Julia

Okej TACK <3

2010-03-07 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0