Nä nu är det dax att blogga av sig lite

Vart ett tag sen jag skrev har änna inte haft tid och ork till detta..

Berättar lite kort vad som hänt under tiden då jag inte skrivit här...

*Är gravid, var inte planerat men självklart är barnet välkommet! ♥

*Mått skit men nu mår jag bra, har varit sjuk feber och förkyld! yeak!

*Umgåts med folk, mitt stora intresse!



Idag har jag bara tagit det lugnt under förmiddagen diskat osv, gick in till stan med mina röda converse men fan vad ont jag fick, SKOSKAV fick en stor blåsa *Synd om mig höhö*.
Om en tag här ska jag vara med Flöbo en sväng vi ska till Överby snabbt.

Imorn blir det en sväng till NÄL värsta tidigt 8.15 men men =)

I helgen är det PÅSK och jag jobbar hela helgen, Men på Lördag ska jag träffa goa vänner som jag inte sett på ett tag, ska bli roligt!!!

Jag vill ha SOMMAR!!!

Lilla fisken jag hitta i en dunk, pappa hde fiskat upp den haha..

Smultron mmmm


Ha det så bra =) Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Bea

GRATTIS! Va mysigt med en liten bebis :-)

2010-03-31 @ 15:07:01
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0