Söndagsmys

Har idag ätit middag hos mamma och pappa, kött potatis och en för jäkla god sås och grönsaker. MUMMA!!!
Efter en stund kom mormor och morfar så vi fikade glassbåtar med dom, gottigt det med!

Runt 16 åkte jag ut till Marie och satt och tjötade och drack té försökte elda lite men vi lyckades inte =) Hehe!!
var iallfall där i några timmar åkte sen hem och fixade lite i lägenheten åkte vidare till mamma och pappa ska sova här inatt..

Imorn är det planerat lite saker och ting, bla promenade med Silena och David...

Hoppas ni andra har haft en topppen Söndag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Julia är bäst <3

2010-03-08 @ 09:47:48
URL: http://ingenviktigt.blogg.se/
Postat av: evis

tappat tele i toan ,ni är härliga. Du är snygg i håret. Var var du o klippte dig ? vad kostade det att färga håret, Är lite sugen själv..../kramis

2010-03-08 @ 14:23:00
Postat av: Julia

Hej Evis haha jag så typiskt! jag klippte mig på kungsgatan 57 (brevid systemet) 1170 kostade det ;)

2010-03-08 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0