Upp och Ner

Jag vet inte men jag mår upp och ner till och från hela tiden.. Allt som har hänt är inte det minsta roligt men jag vet inte hur jag ska göra eller tänka. Är bara så jobbigt just nu! :(

Positivt här nu:
Har jobbat idag, och åkte och hämtade min Kusin Linnéa så vi åkte till Ritz och köpte semlor och åkte bort till våran mormor och morfar och käkade dom, köpte även kokosbollar som vi åt hos moster Carina så idag har vi kört runt =) Skulle egentligen följa med Marie ut och gå, men jag mår så jäkla illa och har ont i huvudet så jag ska bara vara hemma ska strax sätta mig och kolla på halv 8 hos mig..

Marie M bodde hos mig under 4 måndader då det tog slut med hennes dåvarande kille, och som dom flesta veta så pratar jag först och tänker sen, och säger lite galna saker i mellan åt så marie bestämde sig för att skriva i en bok mina olika kommentarer..
Här kommer några:
Klockan ringde 07.30

Julia: Idag är det 11/11
Marie: Ja??
Julia: Var det inte då det var world trade center?
Marie: Nä, 11:e September.
Julia: Jaha

Julia tyst en liten stund.

Julia: Men vad hände 11:e November då??!!!
Marie: Inte vet jag.
Julia: Nähäää....

15/11 Morgon, Julia nyser.

Julia: Det var hemskt vad jag nyser idag!
Marie: Du har ju bara gjort det en gång idag.
Julia: Just det ja.

18/11 22.40

Julia: Det låter som om jag har en helikopter i
min hjärna. Hör inte du det?
Marie: Hahhah nej.
Julia: Men man kan höra det ibland.
Marie: Öh okej :P


21/11

Julia: Jag är alldeles varm om hjärnan!
Marie: A men det är ju inte så bra.
Julia: Men det är nog bara för att jag har mössa på mig!


26/11

Madde är kall om handen.

Julia till Madde: Du får nog ta och stoppa in handen
i knävecket på mig.
Inget svar ifrån Madde! hahahah


Hel galna kommentarer men fan vad roligt det var då...
Läs även Maries blogg. www.ingenviktig.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det så att verkligheten kommer i kapp en till slut.Klart att allt detta inte är kul, men som jag skrev igår du är stark och klarar detta. Hur du ska göra? är ju inte så mycket att välja på det blir till att gå vidare till nya utmaningar. Det finns tyvärr dom som inte "saknar kon förrän båset är tomt" och då är det försent. Vissa saker som sagts eller skrivits går knappast att ändras på nu. Det sitter som en tagg....

2010-03-10 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0