19 grader

Varmt ute redan, så idag blir det frukost på balkongen =) Vaknade av Silenas ljuvliga röst idag. Och det var lika bra än att ligga här och sova.. Så idag blir  det frukost promenix och möta Sandra som det ser ut nu.

Igår promenerade jag till Katrins jobb vid halv 6, så åkte jag med henne hem men först åkte vi snabbt till Överby för att fixa hennes naglar är också sugen på det. Så himla fräscht ska nog göra det på Fredag eller något =)

Efter det åkte vi till Björn och tog en kaffe, jag tog inte kaffe men dom andra gjorde =P Smakade på Katrin men njaa inte riktigt min grej alltså =).

Bilder kommer har lovat det ett tag men det kommer =P


Ha en fin solig dag. kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0