Börja jobba!

igen, känns helt okej. Jobbar Lördag och Söndag på Kaggetorp =)

igår tog jag och Sandra oss en tripp mitt i natten som vanligt vi åkte till en vän till mig vid namn Calle, mycket trevligt att bara tjöta lite så.

Vi vart väl hemma vid 02.00 typ....... Trött hem och sova!
Jennifer vaknade halv 9 idag av ett Elon snarkade HAHA så jag vakna av att Jennifer kom upp :)
Så jag sov inte så värst mycket som jag brukar, men det kan man göra en annan dag..

Idag ska vi syskon åka ut till stugan och äta spagetti och köttfärsås sen äta nybakade bullar och mjölk för jäkla gott ska de bli ;)


Sen hem och hjälpa Sillen lite och mysa med David <3
ikväll får vi se vad det blir gott folk ;)

Jag och David när han var lite mindre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0