Crusingen..

Kort pass imorses. Kom hem och somnade i två timmar hm, mindre roligt men antagligen behövligt =)...
Nu är jag pigg och ska åka och fixa mina naglar ¨på etage med Emilia och köpa något roligt kläder kanske?! :)

Helgen ser hyffsat lugn ut, imorn på förmiddagen ska det shoppas lite, sen jobbar jag kvällen igen. Och Lördag förmiddag =)
Sen ska jag på Davids kalas efter att jag slutat sen är det fest med goa människor, Crusingen vettni ;)

Söndag jobbar jag kvällen och på förmiddagn händer en himla rolig grej som jag ska GÖRA. som jag velat länge men bara inte kommit till skott, återkommer på Söndag vad det är jag ska göra ;)

Ha en go helg ..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det nu lugnt med "gänget" ikväll och ha det så kul! Men det har ni ju jämt med dessa goa människor. Du har tur Julia som har så många underbara kompisar:)

Kramiz

2010-05-29 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0