En vecka sen exakt.

Idag är det exakt en vecka sen jag låg inne på avd 45 och fick göra en skrapning =( Kvart över 12 körde dom ner mig till operationssalen. Usch!
Tror det bara är jag som tänker på det.................................
Jag har känslor och visar känslor. ♥ älskade pyre!

Men idag en vecka senare mår jag faktiskt förvånads värt bra efter omständigheterna som sagt.
Grymma vänner har jag iallafall även släkt familj osv. Grymma! TACK!

Så jag känner mig hyffsat stark och ska börja ta tag i allt nästa vecka. Då menar jag, vikt osv =P Flyttar 1 juli också vilket kommer bli kanon. Häftigt!

_______________________________________________________________________________________________

Nog om det så idag ser det rätt mörkt ut på himlen men jag hoppas på fotboll ändå. Eller det blir fotboll men frågan är om Markus hänger med ;) Haha!! Sandra och Jag åker i vilket väder som helst. Finns ju tak!

Och en grej till, nästa helg ska jag gå ut! Hujeda mig var länge sen det var. Så idag ringde Johanna och vi bestämde att vi skulle ut. Får dra ihop ett gäng =)!

______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag äta lite.
Ni får ha en toppen dag allihopa, Kramar Julia!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0