Fått svar på det mesta

Har googlat lite och kollat på filmer om skrapning och så vidare, nu vet jag vad dom gör med fostret. Så det behöver jag inte undra mer.
Har fått andra svar också. Är lite lugnare på det sättet.

Kände igår att det börja göra för jäkla ont i ryggen/magen. Allt smärtstillande släpper väl helt och hållet nu, och idag när jag vaknade kom jag knappt ur sängen. Fy fasen vad ont det gjorde. Tror mer på att det är för att jag har vilat så mycket och fått ont i ryggen av det, är inte van vid att ligga still så mycket. Magen gör ju ont pgr ingreppet men det käkar jag alvedon för. Känner mig som en gammal tant som snart behöver rullator =).

Som sagt livet går i vågor som alla vet och allting går upp och ner. Idag försöker jag vara glad väldigt svårt i mellan åt men det behöver jag väl inte tjöta om kanske för alla verkar förstå mig. Detta är ett sätt att bearbeta detta för mig, skriva av mig!!! Kan skriva samma saker om och om igen, men det hoppas jag ni förstår som sagt. =)

Idag kommer Daniel, Katrin och Björn hit och grillar lite ska bli riktigt gott. Ska börja duka snart och tända massa ljus så det blir varmt i uterummet =P
Tog med mig ett spel hit, "med andra ord" enda spelet jag tycker är sköjj. Så det är vad som händer under dagen.

Tänkte ta lite kort också, så det får ni väl se imorn kväll antar jag! :)

Ha en toppen dag. Tack ännu en gång allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0